در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

برگزاری جلسه تکریم و معارفه معاونت دانشجویی و فرهنگی

جلسه تکریم دکتر سعید احمدی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ملی مهارت استان خراسان رضوی و معارفه دکتر حبیب الله صفری به جای ایشان برگزار گردید

روز دوشنبه 5 شهریور 1403 طی حکمی از سوی دکتر سیدمولا خاتمی، ریاست دانشگاه ملی مهارت واحد استان خراسان رضوی، معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ملی مهارت استان خراسان رضوی به آقای دکتر حبیب الله صفری واگذار گردید.

دکتر سیدمولا خاتمی، ضمن عرض خیرمقدم به حضار و تسلیت ایام اربعین در سخنان خود در تکریم دکتر احمدی گفتند ایشان در سخت ترین شرایط دانشگاه، جهادی عمل کردن را به ما آموختند. ایشان اشاره کردند که دکتر احمدی مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی را در زمانی پذیرفته بودند که دانشگاه در شرایط ویژه ای به سبب دوران اغتشاشات و نیز راه اندازی مجدد دانشگاه پس از زمان کرونا قرار داشت و اتفاقات مثبتی را در حوزه فرهنگی موجب شدند و با شخصیت، متانت و اخلاق ارتباط خوب و دوستانه با دانشجویان و تشکل های دانشجویی برقرار کردند و همواره با تعصب مدافع حقوق دانشجویان بوده اند.
دکتر خاتمی همچنین با معرفی دکتر صفری به عنوان معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ملی مهارت استان خراسان رضوی با اشاره به سوابق درخشان ایشان به عنوان یک چهره فنی و فعال فرهنگی و دانشجویی و دارای سوابق مدیریتی مختلف در استان، ارتباط صمیمانه با دانشجویان و همکاران و دغدغه مندی ایشان در حوزه های فرهنگی را از ویژگی های دکتر صفری برشمردند و برای ایشان در این مسیر آرزوی توفیق داشتند.
در این جلسه حجت الاسلام علیزاده موسوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ملی مهارت استان خراسان رضوی ضمن تسلیت ایام اربعین، از دکتر احمدی بابت زحماتشان تقدیر نموده و برای ایشان و دکتر صفری که مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه ملی مهارت استان به ایشان واگذار گردید، آرزوی توفیق کردند. ایشان در سخنان خود گفتند: بصیرت یعنی اینکه انسان دوست و دشمن را بشناسد و در برابر طاغوت بایستد و زیر بار  ظلم نرود و به لبخند دشمن توجه نکند زیرا دشمن با پرچم حق، باطل را به خورد انسان می دهد.
در ادامه دکتر سعید احمدی اظهار امیدواری کردند که بتوانند در مدت باقی مانده از خدمت تجربیات خود را به نفر بعد به انتقال دهند. ایشان ضمن تشکر ویژه از همکارانشان در حوزه معاونت دانشجویی و بیان یک سری از نکات موجود در وضعیت حال حاضر دانشگاه ملی مهارت، برای دکتر صفری آرزوی موفقیت کردند.
دکتر صفری ضمن معرفی مختصر خود و بیان سوابق شغلی و کاری اظهار امیدواری کردند بتوانند ضمن حفظ شرایط خوب موجود برای بهبود آن تلاش کنند.