در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اطلاعیه شماره2 امتحانات

اطلاعیه شماره2 امتحانات خرداد1403

باسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان عزیز دانشکده شهید منتظری

پیرو اطلاعیه شماره1 امتحانات، موارد مهم زیر یادآوری می گردد:

  1. کارت برنامه امتحانات(کارت ورود به جلسه) از روز شنبه 19 خرداد از قسمت امور آموزشی قابل مشاهده و دریافت بوده و لازم است دانشجویان عزیز نسبت به تهیه پرینت آن اقدام نمایند تا در هنگام ورود به سالن امتحانات آنرا ارائه دهند.
  2. دانشجویان شهریه پرداز بدهکار برای دریافت کارت و مشاهده نمرات میبایستی بدهی خود را از طریق منو پرداخت الکترونیکی شهریه تسویه نمایند.
  3. دروسی که در کارت برنامه امتحانات وجود ندارد به علت غیبت بیش از 3 جلسه بوده و نمره صفر در کارنامه برای آن منظور شده است.
  4. برای مشاهده نمراتلازم است دانشجویان گروه درسی مربوطه را نظرسنجی نمایند. براینحوه نظرسنجی مشاهده نمرات و ثبت تجدید نظر در نمره اعلام شده و نحوه دریافت کارت لینک راهنمای موجود در سامانه آموزشی بوستان مراجعه نمایید.
  5. ورود هرگونه وسیله الکترونیکی به داخل سالن امتحانات ممنوع بوده و مجددا از دانشجویان عزیز درخواست می شود از آوردن هرگونه وسیله الکترونیکی غیرمجاز خودداری نمایند. بدیهی است دانشکده هیچگونه مسئولیتی در خصوص نگهداری از این وسایل را ندارد.
  6. در مدت برگزاری امتحانات پایانترم ( 26 خرداد لغایت هفتم تیر) همه کارشناسان حوزه آموزش درگیر امتحانات بوده و پاسخگویی دانشجویی نخواهند داشت. چنانچه دانشجویی در زمان برگزاری امتحانات به دلیل موجه قادر به حضور در جلسه امتحان نباشد، جهت تحویل درخواست خود برای تقاضای حذف درس به کمیته منتخب اموزشی، لازم است از نهم تیر به بعد به کارشناسان آموزش مراجعه نماید.

اداره آموزش دانشکده

21/03/1403