در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اطلاعیه شماره1 امتحانات

اطلاعیه امتحانات

باسمه تعالی

قابل توجه دانشجویان عزیز دانشکده شهید منتظری

ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید موارد زیر را در خصوص امتحانات به اطلاع می رساند:

  1. امتحانات پایانترم دروس نظری و نظری- عملی نیمسال جاری مطابق زمانبندی اعلام شده در سامانه آموزشی بوستان از روز شنبه 26 خرداد تا پنجشنبه هفتم تیرماه برگزار خواهد شد. امتحانات در سه نوبت با زمانهای شروع ساعت8 صبح، ساعت 11 صبح و ساعت 14 برگزار خواهد شد.
  2. حضور به موقع دانشجو در جلسه امتحان الزامی بوده و از ورود دانشجویانی که با تأخیر به جلسه امتحان برسند جلوگیری خواهد شد.
  3. آوردن هر گونه وسیله الکترونیکی ( مانند تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و . . . ) به جلسه امتحان ممنوع بوده و چنانچه در زمان برگزاری امتحان این وسایل حتی در حالت خاموش نیز مشاهده گردد به عنوان تخلف امتحانی گزارش شده و به کمیته انضباطی ارجاع خواهد شد. با توجه به اینکه دانشکده هیچگونه مسئولیتی در خصوص پذیرش وسایل الکترونیکی شما عزیزان ندارد، از همه عزیزان تقاضا می شود از آوردن این وسایل به دانشکده خودداری نمایند.
  4. به همراه داشتن کارت ورود به جلسه امتحان الزامی بوده و در هنگام ورود به ساختمان آموزشی کارت ورود به جلسه دانشجویان بررسی شده و از ورود دانشجویان فاقد کارت ورود به جلسه امتحان جلوگیری خواهد شد. لذا از دانشجویان عزیز نوبت دوم( شبانه) تقاضا می شود نسبت به پرداخت شهریه خود اقدام نمایند تا حقی از آنها ضایع نشود و بتوانند کارت ورود به جلسه امتحان خود را از سامانه آموزشی بوستان دریافت نمایند.
  5. دانشجویانی که دو امتحان همزمان( در یک ساعت) دارند لازم است نیم ساعت قبل از شروع آزمون به دفتر اساتید مراجعه نموده و با منشی امتحانات ( جناب آقای داوطلب) هماهنگ نمایند.

اداره آموزش دانشکده

19/03/1403