در حال بارگذاری ...
پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

برگزاری مراسم تجلیل از مقام شامخ استاد

در سالروز گرامیداشت مقام معلم از اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

همزمان با روز معلم با دعوت از اساتید مراکز دانشگاه فنی و حرفه ای مشهد از ایشان تجلیل و از زحماتشان قدردانی شد. این مراسم 12 اردیبهشت 1403 و در سالن همایش شهید منتظری برگزار شد.

سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در سخنان خود گفتند: تمدن و فرهنگ انسان را می سازد و انسان را معلم می سازد. اساتید و معلمان وظیفه خطیر انتقال تجربه، دانش و فرهنگ از نسلی به نسل دیگر را به عهده دارند. ما به دنبال انباشته کردن ذهن دانشجویان با مطالب تئوری نیستیم. دانشگاه فنی و حرفه ای در جایگاه خاصی در نقشه علمی کشور قرار گرفته و رسالت و هدف اصلی آن متصل کردن زنجیره آموزش و اشتغال است. عملیات وعده صادق پیروزی علم و تکنولوژی در منطقه بود.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی یکی از وظایف مهم در کنار تعلیم را تذکیه دانستند و گفتند: ما باید معلم الخیر باشیم و در کنار انتقال محتوی علم به دانشجویان نقش تربیتی خود را نیز ایفا کنیم.

این مراسم با دعوت از مهندس یاراحمدی، بنیانگذار دانشکده فنی شهید منتظری در مکان کنونی و سخنرانی ایشان همراه بود.

موسوی، تحلیلگر سیاسی در این مراسم به تبیین عملکرد سیاسی جمهوری اسلامی پرداختند و در خصوص آن با حاضرین صحبت کردند.

در پایان از آقایان داود ذاکری، مرتضی نوروزی کاخکی، سجاد محمدی شریف آباد، سید مجتبی شفاهی چهچهه، عبدالمجید کلاهچیان تبریزی، سیدعباس وزیری، غلامرضا جعفری، محمدجواد اسماعیل زاده، احمد علیزاده، مهدی عباسی زرمهری، محمد جعفری و خانمها سمیه کاظمیان مروی، الهه حسن خوئی، لیلا نوبهاری، الهام سادات امیرفخریان، زهرا غلامعلی زاده، مریم ابراهیمی رحمتی و زهرا قاسمی به عنوان اساتید شایسته تقدیر مراکز مشهد با تقدیم لوح تقدیر قدردانی گردید.