در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

قدردانی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی از حضور باشکوه دانشگاهیان در عرصه انتخابات 11 اسفند

سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان خراسان رضوی با ارسال پیامی، از حضور باشکوه دانشگاهیان قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی حضور پرشور و شوق دانشجویان، اساتید و یاوران علمی دانشگاه در پای صندوق‌های رای در روز جمعه 11 اسفند 1402، دکتر سیدمولا خاتمی، با ارسال پیامی، از حضور باشکوه دانشگاهیان قدردانی کرد.       

متن این پیام بدین شرح می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم       

بدون تردید قدم‌های محکم و استوار، عزم راسخ و مشارکت باشکوه مردان و زنان با بصیرت و پرافتخار ایران سرافراز در جشن ملی انتخابات، که با درک صحیح از شرایط حساس فعلی و در لبیک به ندای خیرخواهانه‌ی رهبر فرزانه انقلاب(مدظله‌العالی) همراه بود، حماسه‌ای ماندگار و تاریخی رقم زد که سربلندی کشور عزیزمان را قوت بخشید و دشمنان قسم‌خورده‌ی ایران اسلامی را مایوس‌ و ناامید ساخت.       

در این میان، حضور حماسی دانشجویان، استادان و یاوران علمی در بین مردم با بصیرت ایران‌زمین، نقشی موثر و غیرقابل انکار بود که لازم می‌دانم از همکاران پرتلاش و سخت‌کوش و دانشجویان عزیزی که هم با حضور گسترده‌شان در پای صندوق‌های رای و هم در مسئولیت‌های مختلف برگزاری انتخابات(نظیر نمایندگان، مجریان، ناظران، بازرسان و ...) این حماسه بزرگ، به وظایف محوله‌شان عمل نموده‌، در مسیر تعالی، توسعه و بالندگی کشور عزیزمان نقش خود را به درستی و زیبایی ایفا کردند، صمیمانه قدردانی نمایم.          

هم‌چنین از تمامی عزیزانی که از ماه‌ها قبل در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای خراسان رضوی با برگزاری جلسات و کرسی‌های نقد، مناظره و گفت‌وگو، همایش‌ها، سمینارها، نشست‌های انتخاباتی، اطلاع‌رسانی امور انتخابات و تشویق به مشارکت قوی، در برگزاری فضای شاداب و سالم تبلیغاتی و ایجاد محیطی آرام برای برگزاری انتخابات، اقدام شایسته و در خور تحسینی انجام دادند، صمیمانه تشکر می‌کنم.          

امیدوارم با درایت و مدیریت منتخبان شایسته این انتخابات، کشور عزیزمان _ ایران اسلامی _ در مسیر رسیدن به قله‌های پیشرفت، تعالی و توسعه همه‌جانبه قرار گیرد. پیروزی و موفقیت مردم ایران را در تمام عرصه‌های زندگی از خداوند منان خواستارم.  

دکتر سیدمولا خاتمی

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی