در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

برگزاری همایش جشن انقلاب و عید مبعث دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در دانشکده فنی شهید منتظری

در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همایش جشن انقلاب برگزار گردید.

روز چهارشنبه هجدهم بهمن ماه 1402"همایش جشن انقلاب و عید مبعث" با حضور همکاران و خانواده های ایشان در سالن همایش دانشکده فنی شهید منتظری برگزار شد.

در این مراسم سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی ضمن خوش آمد گویی به حضار و تبریک عید مبعث و ایام الله دهه فجر با اشاره به برنامه های فاخر برگزار شده در یک سال گذشته در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی از جمله سی امین جشنواره فرهنگی و هنری قرآن و عترت، یادواره شهدا، اعطای دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین کنسرسیوم اشتغال گفتند: ما آموزش را از مبحث مدرک به مبحث نیاز بردیم. اگر در گذشته تقاضا برای ورود به دانشگاه بود، امروز تقاضا را بازار کار مشخص می کند. سید مولا خاتمی در ادامه سخنان خود گفتند رسیدن به اهداف محقق نمی شود مگر از مسیر مشارکت و تعاون و مسیر قانون. توسعه با توصیه محقق نمی شود. قانونگذاری یک بحث علمی است و مسیر توسعه کشور را مشخص می کند. ایشان از همکاران و قشر دانشگاهی برای شرکت پرشور در انتخابات دعوت کردند.

در ادامه مراسم حجت الاسلام علیزاده موسوی، مسئول نهاد نمایندگی دفتر مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، نیز ضمن خوش آمد گویی و تبریک عید سعید مبعث و دهه فجر همگان را به حضور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات دعوت کردند و توضیحات در خصوص مبعث رسول اکرم (ص) و انتخابات پیش رو ارائه فرمودند.

دکتر صنم یار، مشاور خانواده، در این مراسم در خصوص تحکیم بنیان خانواده سخنرانی کردند.

جشن انقلاب با حضور هنرمندانی برای اجرای برنامه های شاد و مفرح برای مهمانان همراه بود و در انتها از همکاران تلاشگر و همکاران بازنشسته با اهدا لوح تقدیر و جوایزی تشکر و قدردانی به عمل آمد.