در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

سخنرانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در سومین کنسرسیوم مهارت آموزی و اشتغال دانشکده فنی شهید منتظری

محمدامین بابایی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در سومین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتعال که در سالن همایش دانشکده فنی شهید منتظری برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمدامین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان رضوی در سخنان خود در سومین کنسرسیوم تخصصی مهارت آموزی و اشتغال دانشگاه فنی و حرفه ای کشور که سوم بهمن ماه 1402 در سالن همایش دانشکده فنی شهید منتظری برگزار شد، این کنسرسیوم را جهشی در دانشگاه دانستند و بیان داشتند که با این طرح دانشگاه های ما به سمت دانشگاه های نسل 3 و 4 حرکت و در قبال جامعه مسئولیت پذیر می شوند. ایشان گفتند: در گذشته کار دانشگاه پژوهش صرف بود ولی اکنون دانشگاه به جهت مند کردن آموزش می اندیشد. ایشان با اشاره به راه اندازی دومین بورس اشتغال این قرارگاه با دانشکده شهید منتظری از صاحبان صنایع دعوت کرد در سامانه جستجوی شغل که به این منظور راه اندازی شده عضو شوند. ایشان همچنین پیشنهاد کردند درس کارآفرینی در دانشگاه توسط صاحبان صنایع تدریس شود و از کارآفرینان دعوت کرد با تجهیز کارگاه های دانشگاه، در جهت تربیت دانشجویان مطابق نیاز صنعت خود تلاش کنند و از دانشگاه برای فعال کردن کرسی کارآفرینی دعوت کردند.