در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

برگزاری جلسه هم اندیشی در راستای " طرح تاد" با مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

جلسه هم اندیشی و اجرای تفاهم نامه مشترک با حضور سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، وحید بهلوری، معاون پژوهشی دانشکده شهید منتظری و محمدامین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار گردید.

جلسه هم اندیشی و اجرای تفاهم نامه مشترک یکشنبه 24 دی ماه 1402 با حضور سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، وحید بهلوری، معاون پژوهشی دانشکده شهید منتظری و محمدامین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در راستای همکاری های دو جانبه در زمینه تربیت نیروی ماهر متناسب با نیاز بازار کار برگزار گردید.

در این جلسه که در راستای " طرح تاد" برگزار شد سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در خصوص ارتباط منطقی و متناسب بین دانش آموختگان دانشگاهی و صنایع استان توضیح دادند و بر لزوم همکاری مراکز کاریابی در معرفی دانش آموختگان به صنعت، حل مشکل بیمه دانشجویی دانشجویان جهت کار در صنعت و رصد دانش آموختگان در صنعت تاکید کردند. همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی نیز طی سخنانی گفت: آنچه امروز از اهمیت زیادی برخوردار است تربیت نیروی ماهر برابر با نیاز بازار کار و توجه به چالش های حوزه صنعت و کارآفرینی است.