در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

پیام تسلیت رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در پی حادثه ی تروریستی کرمان

سیدمولا خاتمی، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در پی حادثه ی تروریستی کرمان که همزمان با چهارمین سالگرد شهادت سردار دل ها رخ داد، ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه پیام تسلیت صادر کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی، در پی حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از هم‌وطنان و زایران مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شد، دکتر سیدمولا خاتمی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی با صدور پیامی، ضمن محکوم نمودن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان و زائران مرقد سردار دل‌ها را به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران، تسلیت گفته، با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه ابراز هم‌دردی کرد. متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّاإِلَیْهِ رَاجِعُونَ

     یک بار دیگر، دستان پلید دشمنان این سرزمین مقدس و ایادی منحرف آن، به خون افراد بی‌گناه و مظلوم آغشته گشت و چهره پلید خود را نمایان ساخت و صدها نفر از مردان و زنان و کودکان بی‌دفاع را در حمله‌ای تروریستی، به خاک و خون کشید. اکنون همه‌ی انسان‌های آزاده می‌دانند که با این شهادت‌ها، درخت تنومند انقلاب اسلامی، پربارتر شده و خللی در عزم راسخ ما برای دفاع از مظلومیت مظلومان عالم، ایجاد نخواهد شد و نیز خوب می‌دانند که این نوع عملیات‌ها از سر ناتوانی و سردرگمی است. دشمنان انقلاب و مقاومت نتوانستند در میدان نبرد به پیروزی دست یابند و از سر عجز و ضعف و ناتوانی به کشتار زنان و کودکان و افراد بی‌دفاع تن می‌دهند و البته در زمان مناسب، انتقام سخت و پشیمان‌کننده‌ای از ایران سربلند و مقتدر دریافت خواهند کرد. این‌جانب ضمن محکوم‌ نمودن این اقدام ددمنشانه، شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان بی‌گناه و مظلوم را در حادثه تروریستی کرمان، به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت گفته، برای تمامی شهدای این حادثه دردناک، رحمت، مغفرت و علو درجات؛ و برای بازماندگان آنان، صبر جمیل و برای مجروحان، طلب شفا و سلامت از خداوند متعال خواستارم.

دکتر سیدمولا خاتمی

رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی

 

 

#