در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

افتتاح دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشکده فنی شهید منتظری مشهد

در اولین یادواره شهدا و همزمان با اولین سالگرد تدفین شهید گمنام در دانشکده شهید منتظری دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دانشکده فنی شهید منتظری افتتاح گردید و دکتر سیدمولا خاتمی به عنوان رئیس این دبیرخانه منصوب شدند.

به موجب ابلاغ  دانشگاه  فنی و حرفه ای کشور و امضای دست نوشته های خانواده محترم شهدای دانشجو، دانشکده فنی حرفه ای شهید منتظری مشهد به عنوان "دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت" انتخاب شد و جناب آقای دکتر سیدمولا خاتمی به عنوان رئیس این دبیرخانه منصوب گردیدند. متن این ابلاغ به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سیدمولا خاتمی، رئیس محترم دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی

با سلام و احترام

نظر به ضرورت توجه و تاسی عملی به سیره شهدای والامقام و تقویت روحیه انقلابی گری در دانشگاه و با توجه به تعهد و شایستگی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان "رئیس دبیرخانه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت" دانشگاه منصوب می شوید. شایسته است با برنامه ریزی دقیق و منسجم در جهت تحقق اهداف این دبیرخانه و پیشبرد سایر فرمان های مصوب ضمن ارسال برنامه سالیانه هماهنگی و تعامل لازم با دفتر فرهنگی اجتماعی دانشگاه را داشته باشید. امید است در ظل الطاف حضرت حق تعالی با همکاری و همفکری جنابعالی و همکاران محترم شاهد اقدامات موثر و مطلوبی در حیطه وظایف این دبیرخانه باشیم.