در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار

اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار

معاونت فرهنگی ودانشجویی دانشگاه به میزبانی دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان کرمان برگزار می‌کند:

 

همزمان با سومین سالگرد شهادت اسوه مقاومت و ایثار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اختتامیه سومین جشنواره ملی فرهنگی هنری ذوالفقار برگزار می‌گردد.

 

به گزارش دفتر فرهنگی واجتماعی دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با همکاری دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان، پس از برگزاری اولین و دومین جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار در اولین و دومین سالگرد شهادت سردار دلها، با هدف زنده نگهداشتن یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گسترش فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت وآزادی خواهی، صلح وانسان دوستی، و همچنین ایجاد روحیه سر زندگی و نشاط وگسترش و تقویت مناسبات فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با سایر دانشگاه‌ها، و به منظور تولید آثار فاخر در بین دانشجویان، اساتید و کارمندان دانشگاه‌ها و هنرمندان کشور همزمان با سومین سالگرد شهادت اسوه مقاومت و ایثار سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اقدام به برگزاری سومین جشنواره فرهنگی هنری ذوالفقار در سطح ملی نموده است.

 لازم به ذکر است، این جشنواره در هشت بخش: نقاشی، خوشنویسی، پوستر، عکاسی، موشن گرافی، شعر، داستان کوتاه و مقاله و در دو گروه شرکت کننده: دانشجویان و آزاد برگزار گردید . جشنواره مذکور از تاریخ 16 دی ماه 1401 با رونمایی از پوستر جشنواره در دانشکده شهید چمران کرمان آغاز به کار نموده و تا پایان اردیبهشت ماه علاقه­مندان آثار خود را از طریق سایت جشنواره به آدرس www.zolfagharfestival.ir  به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده­اند.

     مراسم اختتامیه این جشنواره که با استقبال خوب دانشجویان و اساتید دانشگاه­های سراسر کشور و ارسال بیش از 3000 اثر به دبیرخانه جشنواره مواجه شده است،  روز دوشنبه 22 آبان 1402 در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در تالار ولایت دانشگاه فنی و حرفه­ای استان کرمان برگزار خواهد گردید.

این مراسم به صورت زنده از طریق آپارات و از طریق لینک ذیل پخش خواهد گردید.

https://www.aparat.com/chamranuniversity/live