در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

جلسه شورای اداری دانشکده فنی شهید منتظری مشهد

این گردهمایی، با هدف پاسخگویی به سوالات همکاران و همچنین ارائه گزارش کار روسای ادارات، عصر روز چهارشنبه دهم آبان در محل سالن همایش های دانشکده برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه که ریاست، معاونین، و تمامی کارکنان مجموعه حضور داشتند، ابتداحجت الاسلام والمسلمین حاج آقای  علیزاده موسوی ، نماینده محترم دفتر نهادمقام معظم رهبری در دانشگاه استان با ایراد سخنانی، ضمن محکومیت حملات رژیم جعلی و غاصب صهیونست به غزه، حاضرین در جلسه را در خصوص مسائل خودشناسی، عزت نفس نزد خداوند، انتخاب مسیر درست در راه حق و توجه به آداب و رفتار انسانی رهنمود فرمودند.

در ادامه آقای دکتر خاتمی، ریاست محترم دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان، ضمن خیرمقدم به همکاران حاضر، یاد و خاطره شهدا را بویژه شهدای دانشکده فنی شهید منتظری را گرامی دانستند و خاطر نشان کردند که در روز سیزده آبان که روز مبارزه با استکبار ست، با وحدت و یکپارچگی و همدلی، حملات وحشیانه رژیم غاصب و جعلی صهیونست را محکوم خواهیم کرد.

ایشان حضور سراسری مردم کشورهای مختلف اروپایی و سایر نقاط مختلف جهان، در برپایی تظاهرات علیه رژیم صهیونستی را دلیلی محکم و آشکار بر محکومیت این رژیم دانست.

در ادامه ی جلسه، آقای دکتر صافدل معاونت محترم حوزه ی معاونت اداری، مالی و مدیریت منابع استان، با روسای محترم ادارات زیر مجموعه خود در حوزه اداری، مالی، عمرانی- فنی با هدف پاسخگویی به سوالات مطرح شده توسط همکاران حاضر در جلسه، در راستای پاسخ به سوالات اداری عزیزان، توضیحاتی مبسوطی را ارائه نمودند.

از نکات حائز اهمیت این همایش میتوان به اهداء حکم، توسط ریاست محترم استان به جناب آقای " محمد نصیری بعنوان مشاور ریاست استان در جلب مشارکت های خیرین و سازمانهای مردم نهاد دانشگاه فنی و حرفه ای استان" اشاره کرد، که برای ایشان نیز آرزوی موفقیت و سربلندی را خواهیم داشت.

از برنامه های دیگر این همایش تقدیر و تجلیل از"سه تن از فرهیختگان" محترم دانشکده بود که در جمع مدیران ارشد دانشگاه، لوح سپاس و تقدیری همراه با هدایا، تقدیمشان گردید.

دراین جلسه، همکاران محترمی که جدید به جمع کارکنان دانشکده پیوستند توسط معاونت اداری - مالی معرفی و خیرمقدم گفته شد.

حسن ختام این مراسم، همکاران و حاضرین در جلسه در جمعی بسیار صمیمی، نهار را مهمان ریاست محترم دانشگاه بودند و خاطره بیادماندنی در ذهن همه، بیادگار نقش بست.