در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

تجمع و اعلام انزجار ازجنایات رژیم صهیونیستی و بیانیه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام همدردی با ملت مظلوم فلسطین توسط دانشجویان، اساتید، کارکنان دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در جوار مرقدمطهر شهیدگمنام دانشکده فنی شهید منتظری مشهد

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه­ ای واحد استان خراسان رضوی در محکومیت جنایت اسراییل در غزه و حمایت از محور مقاومت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی امروز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 تجمع اعتراضی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در جوار مزار شهید گمنام دانشکده فنی شهید منتظری  توسط دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی برگزار گردید و بیانیه ای به شرح زیر منتشر شد:

 

بیانیه دانشگاه فنی و حرفه­ ای واحد استان خراسان رضوی در محکومیت جنایت اسراییل در غزه و حمایت از محور مقاومت

به نام خداوند در هم کوبنده ستمگران

انالله واناالیه راجعون

 (مسئله فلسطین مسئله اول دنیای اسلام است....امروز در قضیه غزه، وظیفه واکنش به روی دوش همه ما وجود دارد. بمباران­های غزه باید فورا قطع شود، امام خامنه ای)

بار دیگر کفر و استکبار جهانی بسر کردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب و کودک­کش اسراییل، جنایت جدیدی مرتکب شده و قریب ۱۰۰۰ نفر از زنان و کودکان و بیماران را در بیمارستان المعمدانی غزه به شهادت رساندند و دگربار غزه رنگ و بوی عاشورا و کربلا گرفت.

با یاد امام راحل که فرمودند(جنگ ما فتح فلسطین را به دنبال خواهد داشت) و اشاره به سخنان اخیر امام خامنه­ای عزیز که بیان کردند (در قضیه فلسطین آنچه جلوی چشم همه دنیاست جنایت نسل­کشی رژیم غاصب است و این را همه دنیا دارند مشاهده می­کنند)، لذا رژیم جعلی صهیونیستی گمان می­کند با این جنایات می­تواند جبران شکست مفتضحانه خود را در عملیات طوفان الاقصی بنماید، افکار عمومی جهان اعم از مسلمان و غیر مسلمان و حتی برخی دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی، تحت تاثیر این جنایت به میدان آمده و این فاجعه را محکوم کردند و امروز قضیه فلسطین باعث وحدت و همگرایی کلیه آزادگان جهان گردیده است. ما اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی، ضمن محکومیت شدید این جنایت، در تجمع دانشگاهیان امروز در محل مزار شهید گمنام دانشکده شهید منتظری مشهد گرد هم آمده­ایم و خشم و انزجار خود را از استکبارجهانی اعلام می کنیم.

در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن اعلام آمادگی همه جانبه خود جهت هرگونه کمک به محور مقاومت و مردم غزه، آزادی قدس شریف را مطالبه و فریاد خواهیم زد.

از کلیه مسلمانان و آزادگان جهان می­خواهیم که با تشکیل هسته­های مقاومت که خواست امام راحل بود، برای همیشه شراین شجره خبیثه را از سر بشریت کوتاه نمایند.

از مجامع حقوقی و بین المللی می­خواهیم که از بی تفاوتی خارج شده و دولتمردان آمریکایی و اسراییلی را محاکمه و به اشد مجازات برسانند.   

همچنین ازکلیه دولت­های مسلمان و آزاده می­خواهیم با رژیم منحوس اسراییل قطع رابطه کرده و سفرای آنان را از کشورشان اخراج و کالاهای آمریکایی و اسراییلی را تحریم نمایند. 

به امید آزادی قدس شریف.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

دانشگاه فنی و حرفه ای واحد استان خراسان رضوی

۲۶ مهر۱۴۰۲

 

# روابط عمومی