در حال بارگذاری ...
جمعه 30 شهریور 1403

پیام تبریک ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی به مناسبت هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع)

دکتر خاتمی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی در پیامی هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) را به تمام دانشگاهیان تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای  خراسان رضوی، در پیام دکتر خاتمی ریاست دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه فرو ماند از جمال محمد       سرو نباشد به اعتدال محمد

قدر فلک را کمال و منزلتى نیست    در نظر قدر با کمال محمد....

هفته وحدت، ولادت پبامبر رحمت و مربی انسانها و سفیر گرانقدر الهی به سوی مردم و هفده ربیع الاول، سالروز طلوع خورشید پرفروغ آسمان علم الهى و برگیرنده نقاب از چهره حقایق، امام جعفر صادق (علیهم السلام) را به فرهیختگان و دانشگاهیان عزیز تبریک و تهنیت عرض می نمایم. این طنین خوش صدای آسمانی و ندای دل انگیز اسلام در انسان سازی و توجه به روح عدالت خواهی آن ودر سایه توجه به زیبایی های فطرت پاک انسانی در طول قرون متمادی، اندیش ورزان و آزادیخواهان جهان را در همه عالم با خود همراه نموده است. از این رو، امروز بیش از هر زمان دیگری توجه به معنویت در دانشگاه و برنامه ریزی برای تعالیم والای انسانی و در راس آن تعالیم اسلامی که مورد هجوم قرار گرفته است باید در سر لوحه کار قرار گیرد. این امواج مردود و دین ستیزانه نتیجه ای جز افزایش محبوبیت و انسجام و همبستگی بیشتر بین امت اسلامی و رسوا شدن چهره منافقانه مدعیان اندیشه و آزادی بیان را در پی نخواهد داشت. امید است همگان زیر پرچم یگانگی که پیامبر عظیم الشان برای همیشه در تاریخ بر اهتزاز در آورده است در قالب امت واحد حرکت کرده و با جهاد تبیین و ترسیم تصویر حقیقی دین مبین اسلام، زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر (عج)، عصر بازگشت انسان به فطرت حقیقی خویش باشیم.

 

دکترسیدمولا خاتمی
رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای خراسان رضوی